vineri, 29 martie 2013

ACNE OUT LOTIUNE ACTIVA 60 ML

    



Loţiunea activa ACNE OUT este indicata pentru un ten gras şi predispus la acnee. Formula ei unica actioneaza in mod eficient secretia de sebum, previne aparitia punctelor negre si a cosurilor pe piele si conţine un ingredient antibacterian.

contine : 60 ml
Mod de utilizare:
Se aplica pe zonele afectate ale pielii cu ajutorul unui tampon de vaa bine
inmuiat de 2 pana la 4 ori pe zi sau conform recomandărilor medicului dvs. dermatolog - cosmetolog.
Dupa utilizare spălati-va mainile cu apa!.

Contine : 60 ml  



Recomandat de catre dermatologi
A se evita contactul cu ochii!
A se feri de copii!
A se păstra sub 25°С!

15 comentarii:

  1. Buna, am comandat de la ei o crema antirid care in Sephora este de 3 ori mai scumpa si am fost multumita. Livrarea a fost ok zic eu si am primit cadou o crema antirid de 5gr de la clinique.
    Gestul conteaza zic eu...
    Le acord o nota buna de trecere

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieftina si buna in comparatie cu altele scumpe si care lasa de dorit..

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cautat 2 saptamani lotiunea asta, se gaseste foarte greu. De unde o pot achizitiona? O aveti pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa achizitionez o cantitate mai mare, cum pot face asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Va asteptam in magazinul nostru din Zona Timpuri Noi, strada Morilor, nr. 26.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din punctul meu de vedere e cea mai benefica lotiune de pe piata..

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte misto magazinul, nu ma asteptam..

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar ce te asteptai sa gasesti acolo?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu iau Derminax de cateva zile, dar in caz ca nu o sa ma ajute cu siguranta o sa incerc crema aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  10. E bine sa iei ce iti recomanda dermatologul. Mie mi-a recomandat lotiunea acne out. M-am mirat pentru ca e un produs ieftin, de regula stiti cum e, doctorii recomanda produse scumpe

    RăspundețiȘtergere
  11. Am folosit aceasta solutie cu crema timp de 3 luni pentru cosurile de pe spate la recomandarea medicului dermatolog, mi-au disparut cosurile, pielea devenise curata si fina, dar dupa o luna dupa ce am incheiat tratamentul mi-au aparut la loc, cosuri multe mari si dureroase de parca nici n-am folosit vreun tratament.

    Singurul tratament bun pt mine pt cosurile de pe spate a fost skinoren, timp de 4-5 luni de 2 ori pe zi si dupa ce termin tratamentul cosurile nu reapar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am stat de vorba cu dermatologul si i-am spus de produsul pe care l-ai mentionat in comentariu, habar nu avea de produs. Mi-a spus sa urmez in continuare tratamentul cu lotiunea activa acne out. In cazul meu, produsele de la biotrade sunt singurele care dau randament.

      Ștergere
  12. Produse pentru combaterea acneei exista cu nemiluita dar dintre acestea nu toate sunt eficiente, iar unele produc si efecte secundare .

    RăspundețiȘtergere